NORGES SEILFORBUND
Sognsveien 73, 0840 Oslo 
Telefon: +47 21 02 90 00 
Org. nr 952 194 488

Produktinformasjon

Norges Seilforbund tilbyr sine sine kunder årslisens, seilnummer målebrev og andre digitale produkter for deltagelse i konkurranseseiling, kurs og andre idrettstilkyttede arrangement. 

Priser 

Alle priser er i norske kroner og ikke merverdiavgiftspliktig. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen og inkludere alle kostnader forbundet med kjøpet som avgifter, gebyr og leveringskostnader. Levering av «billetter» På din profil på nettbutikken vil din ordre være registrert 

Tilbakebetaling

 Krav om tilbakebetaling må rettes til Norges Seilforbund uten unødig opphold etter at du har blitt oppmerksom på årsaken til kravet om tilbakebetaling. Tilbakebetalingskrav kan være begrunnet i ugyldighet eller vesentlig mislighold av avtale med NSf, herunder svindel eller kanselleringer. 

Betalingsmåter og -trygghet

NSFs nettbutikk godtar ulike betalingstyper som VISA og Mastercard, Vi brukerkun PCI-sertifiserte PSP-teknologierfor betalingstransaksjoner. Nettbitkkkens internettside er blant annet beskyttet gjennom SSL- teknologi (Secure Socket Layer). Din person- og brukerinformasjon krypteres for å unngå misbruk.

Personopplysninger

NSF behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger.
 Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register. 

Hvilken informasjon som til enhver tid er registrert på deg, kan du få innsyn i ved å kontakte Norges Seilforbund.

Kortinformasjon

Når du handler i nettbutikkekn blir betalingen behandlet av NETS som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og Mastercard/ Eurocard. 
All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk. 

Angrerett

Angreretten følger norsk lov og du har 14 dagers rett til å avbestille kjøp fra nettbutikken. Ved eventuelle mangler ved Tjenestene plikter du å reklamere innen rimelig tid. 

Konfliktløsning

Avtalen reguleres av norsk rett. Tvister skal søkes løst i minnelighet. Sluttbruker kan søke bistand hos Forbrukerrådet. Dersom partene ikke lykkes å komme frem til en minnelig løsning hos Forbrukerrådet, kan saken fremmes for Forbrukertvistutvalget. Sluttbruker kan velge å fremme saken for de ordinære domstoler